Senin, 15 Juni 2009

30

Can you name 30 people you can think of right off the top of your head? Don't read the questions underneath until you write the names of all 30 people. No cheating!

1. Venna
2. Hana
3. Nadia
4. Salwa
5. Arini
6. Nisa
7. Putri
8. Anin
9. Ni-chan
10. Dede
11. Helmi
12. Diaz
13. Alan
14. Fachri
15. Aldy
16. Rheinanda
17. Ka Tiara
18. Yumna
19. Yuvira
20. Rara
21. Mimi
22. Restu
23. Mima
24. Sigar
25. Emika
26. Iqbal
27. Nanay
28. Mutia
29. Prima
30. Raras

THE QUESTIONS:
• How did you meet 10?
- waktu SMP, sekelas kita

• What would you do if you had never met 6?
- kangen dong, abisnya ga ada yang cerewet lagi haha

• What would you do if 20 and 15 dated?
- mungkin......... gatau deh gue. dulu kan gosip nya pernah pacaran

• If you could marry between 6 and 14 who will it be?
- GA ADA YANG GUE PILIH

• Did you ever like 9?
- NO!

• Have you ever seen 4 cry?
- pernah dong

• Would 4 and 12 make a good couple?
- i guess no

• Would number 1 and 2 make a good couple?
- masa lesbi sih? hahaha

• Describe 8:
- asik seru cantik SEXY (wakakakakakak canda ya anin!)

• Do you like 12?
- engga lah, dia asikan di jadiin temen wakakak. udah gitu mantan nya si keriting lagi wakakak

• Tell me something about 17:
- cerewet terus seru hahahahaha

• What's 7's favorite color?
- waduh gue gatau haha, maaf ya put

• What would you do if 1 just confessed they liked you?
- ha? ga mungkin lah, dia kan my bestfriend wakakak

• When was the last time you talked to number 15?
- tadi siang di chubby

• What languages does 13 speak?
- Indonesia

• Who is 2 going out with?:
- temennya kalo engga keluarganya

• What grade is 16 in?
- 7th grade

• What is 5's favorite music?
-gatau gue, udah lama ga ketemu

• Would you ever date 3?
- engga lah, dia kan cewe men

• Is 11 single?
- engga, dia punya pacar dong

• What is 10s last name?
- Mayangsari

• Would you ever want to be in a serious relationship with 7?
- dia cewe gitu loh, temen gue lagi

• Where does 18 live?
- gue gatau daerah apa tuh, pokoknya ga jauh dari 99 lah

• What do you think about 20?
- polos banget orangnya

• What is the best thing about 4?
- agak aneh tapi seru dan baik kok

• Is 21 hard-working?
- kayaknya engga deh hahaha

• What would you like to tell 14 right now?
- jangan syuting mulu men, sekolah haha

• How did you meet 9?
- waktu apel mos, dia baris dibelakang gue

• What is the best and worst thing about 2?
- alim - suka terobsesi sama seseorang/artis

• Are you going to know 3 forever?
- wah gatau deh ya

• How long have you known 26?
- dari kelas 6, waktu pertama kali smsan. jadi kira kira udah 15 bulan hahaha.

• Who is 24?
- temen gue, mantannya mima

• Are you or did you ever date 28?
- TIDAK

• Do you have a crush on 27?
- gue gamau jadi lesbi men

• Would you kiss 25?
- ha? gatau deh, udah lama ga ketemu sama dia. jadi kangen deeeeeeh hahahaha

• Have you hugged/kissed 22?
- ketemu aja belom pernah sama dia

• Is 29 your bff?
- kagak tau dah, masih temenan aje haha

• What do you hate about 23?
- engga ada deh kayaknya

• What's your relationship with 30?
- childhood friend :D , maksud gue udah kenal dari kecil wakakak

Tidak ada komentar:

Posting Komentar